Selecteer een pagina

Online, (proef)abonnees werven

Sinds de begintijden van OMG(met het Performance Based netwerk van Nedirect) werken we samen met de Persgroep Nederland om (proef)abonnementen te werven voor onder andere het AD, Trouw, Het Parool en de Volkskrant. Tot vandaag blijven we met de organisatie samenwerken om innoverende oplossingen voor online activatie te creëren. 

Over de Persgroep Nederland.
De Persgroep Nederland streeft ernaar de meest toonaangevende en grootste nieuwsuitgever van Nederland te zijn: met 4 nationale, 9 regionale en ruim 200 huis-aan-huiskranten kan ze zichzelf een ambitieuze uitgever met passie voor media noemen. Haar nationale, regionale en lokale merken zijn sterk en uniek met elk een eigen identiteit die het maatschappelijke en politieke debat mede bepalen.

Onze campagne insteek
Onze samenwerking met de Persgroep blijft zich evolueren. Van het ontwikkelen van actiematige landingspagina’s, naar het meebedenken van de wervingspagina’s van de Persgroep zelf, tot het optimaliseren van de huidige leadsflows. Met de nieuwste data en e-mail innovaties blijven we nieuwe manieren bedenken om succesvol nieuwe abonnees te werven voor alle merknamen van de Persgroep Nederland.

 

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Neem contact op! Ik praat u graag bij.

Martijn Versteeg

Account Manager
martijn.versteeg@omg.nl
030 750 4016

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Neem contact op! Ik praat u graag bij.

Martijn Versteeg

Account Manager
martijn.versteeg@omg.nl
030 750 4016

Zonnebaan 45     3542 EB Utrecht    030 750 4000

Zonnebaan 45     |     3542 EB Utrecht     |     030 750 4000     |     info@omg.nl

Zonnebaan 45     |     3542 EB Utrecht     |     030 750 4000     |     info@omg.nl