Selecteer een pagina

Doorlopend nieuwe abonnees werven

De Telegraaf en OMG hebben al een jarenlange samenwerking dankzij het Perfomance based advertising model waar OMG 20 jaar geleden mee begon. In al die jaren werken we samen om succesvol nieuwe abonnees te werven voor de uitgeverij. 

Over De Telegraaf
De Telegraaf is een van de belangrijkste nieuwsmerken in Nederland. De krant staat  vertelt in duidelijke taal wat er gebeurt in de wereld, en in Nederland. De Telegraaf is onafhankelijk en uitgesproken en durft een mening te hebben. De journalisten van De Telegraaf verzorgen 24 uur per dag actueel nieuws en achtergronden op het gebied van nieuws, sport, finance en entertainment.

Onze campagne insteek
Regelmatig starten we nieuwe campagnes op met aanbiedingen, acties en voordelen voor de consument om een abonnement te bestellen bij De Telegraaf. Maar we maken niet alleen acties voor proefabonnementen. Met onze COFFEE campagnes creëren we bewustwording en merkbeleving rondom het merk zodat de consument betrokken is en we waardevolle leads aanleveren. 

 

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Neem contact op! Ik praat u graag bij.

Martijn Versteeg

Accountmanager
martijn.versteeg@omg.nl
030 750 4016

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Neem contact op! Ik praat u graag bij.

Martijn Versteeg

Accountmanager
martijn.versteeg@omg.nl
030 750 4016

Zonnebaan 45     3542 EB Utrecht    030 750 4000

Zonnebaan 45     |     3542 EB Utrecht     |     030 750 4000     |     info@omg.nl

Zonnebaan 45     |     3542 EB Utrecht     |     030 750 4000     |     info@omg.nl